hanya disini tempat bila luahan kata bermula,hati mula berbicara.!!

Pengunjung

free web counters

catatan harian

cerita lama.!

Followers

Powered by Blogger.

taPak kaKi.!

Tuesday, August 27, 2013

edisi merdeka raya.

assalamualaikum.
selamat hari raya dan salam kemerdekaan.
raya dah jejak hari ke 21,
kemerdekaan lagi 2 hari.

boleh aku kata, edisi raya campur merdeka.
salam merdeka raya.


balik bab raya,
sepanjang aku mencoret, aku mengarut, aku merapu, aku mencaci, menghina.
mungkin tanpa sedar tanpa perasaan mahupon tidak, tanpa kata
hanya maaf dapat aku hulurkan.




mungkin tak bersua muka, tapi maaf yang dipohon jauh di lubuk hati.
hanya Tuhan yang tahu.




edisi syawal yang bakal berakhir,
menyimpan beribu makna.
cuti aku yang bakal berpenghujung,
masih terasa sisa baki nya.
mungkin beberapa hari lagi.




cuti yang aku habiskan dengan pelbagai coretan,
yang aku hias, aku lukis malahan aku lakar agar tidak sia2 begitu sahaja.
mungkin tahun mendatang belum tentu begini.
entah sempat entah tidak.
masakan siapa tahu.



kehidupan, pelajaran,
harus aku kembali teruskan seperti biasa.
seminggu lagi.
Terengganu tempat kedua.
nantikan aku, untuk mulakan semester seterusnya.
Tahun ke-2,
moga menjadi tahun yang lebih bermakna.

salam syawal.
selamat hari merdeka.

merdeka.merdeka.merdeka.!!


0 comments:

Post a Comment

Recent Comments Widget