hanya disini tempat bila luahan kata bermula,hati mula berbicara.!!

Pengunjung

free web counters

catatan harian

cerita lama.!

Followers

Powered by Blogger.

taPak kaKi.!

Thursday, December 26, 2013

bercakap sendiri.

Salam pagi jumaat semua.
Dah 2.30 pagi.
Jam bagi aku,
Kurang seminit, lebih seminit pun itu jam aku.
Dah lama rasanya menyepi.
Jauh dari apa aku gambarkan,
Tapi x dapat aku gambarkan dengan tulisan.


Apa yang menarik,yang mengjengkelkan,yang mengannoyingkan.
Hah,,macam2 dah berlaku,.
Tak tahu bahagian mana aku patut mula
Mula bercerita,tanpa ada noktah terhenti,


Tapi siapa yang nak dengar bebelan aku,
Hanya aku,
Mengguna cara sendiri,paranoid sendiri,
Bermonolog sendiri.
Lantak la kau siapa nak persoalkan diri aku,
cara aku,ketentuan aku.aku cuba.
walau tak terbaik.tapi mampu jadi yang terbaik.


Masih jauh perjalanan aku,
Bulan yang membebankan bagi aku.
Penuh dengan tugasan,
Masalah,yang dicari dan datang sendiri.
Takkan nak tolak jejauh. Bila masalah datang depan mata sekalipun,kena cuba hadapi,




Setengah bulan lagi,
Moga semua berjalan lancar,
Sama2 doakan aku.
Apa salahnya mendoakan aku,
Agar aku kecapi kejayaan,
Walau bukan hari ini.tapi suatu hari nanti.

0 comments:

Post a Comment

Recent Comments Widget