hanya disini tempat bila luahan kata bermula,hati mula berbicara.!!

Pengunjung

free web counters

catatan harian

cerita lama.!

Followers

Powered by Blogger.

taPak kaKi.!

Wednesday, June 4, 2014

aku kembali.

Assalamualaikum,

 Ya Allah,
cukup lama.mungkin ini yang pertama bagi tahun 2014.
Atau jika aku terlepas pandang maaf la..
Cukup lama bagi aku meluahkan sesuatu dalam laman sepi aku ini.
Bukan bermaksud menghilang, tapi kesibukan mula membatasi segalanya.


Cukup bersawang bagi aku yang dah lama melupakan CINTA HATI AKU.
Insyalah, lepas ini aku akan kembali menaip.
menaip segala yang terbuku dan tersirat dalam hati ini.


Bukan sekarang.
Petang ni paper mula, bagi sem ke empat aku.
Mohon doakan aku ya.
Berbagai rasa mula bercampur baur.
Insya Allah.


notatapakkaki : senyum itu tetap perlu walau masalah terbuku keras dihati.







0 comments:

Post a Comment

Recent Comments Widget