hanya disini tempat bila luahan kata bermula,hati mula berbicara.!!

Pengunjung

free web counters

catatan harian

cerita lama.!

Followers

Powered by Blogger.

taPak kaKi.!

Tuesday, February 12, 2019

Akui segala kesalahan.

12 Februari 2019 9.25 P.M

Tak tahu nak mula.
Sungguh tak tahu apa rasa.
Cuba monolog dengan hati. ya Allah. Engkau maha mengetahui.
Cukup kuatkah aku. Jadikan aku kuat kernaMu ya Allah.

Segala benda aku rasa tak terluah.
Segala benda aku buat hanya ada rasa salah.
Salahkah aku?
Ya. Akuilah. Setiap seorang tak lepas dari melakukan kesilapan.
Kau memang bersalah fifie.
Dari segala bentuk dan keadaan.

Air mata penguat keadaan.
Air mata segala kedukaan.
Sungguh. Aku kuat teremosi.
Kadang aku tak kuat melalui.
Sebab hati aku betul-betul tak kuat.

kuatlah hati. Kuat untuk diri sendiri.
Walau hanya kau sendiri yang memahami.
Tolonglah kuat.

#rasaDownTeramatSangat.

0 comments:

Post a Comment

Recent Comments Widget