hanya disini tempat bila luahan kata bermula,hati mula berbicara.!!

Pengunjung

free web counters

catatan harian

cerita lama.!

Followers

Powered by Blogger.

taPak kaKi.!

Sunday, January 12, 2020

12 Januari 2020 !



12 Januari 2020 | 4.47 P.M
Masih belum terlewat rasanya bagi mengucapkan Selamat Tahun Baru semua.
Perancangan bagi permulaan tahun.
Masih banyak perlu dilalui.
Jauh.......mungkin.

Awal permulaan tahun yang bagi aku hanya penuh rasa 😭.
Allah titipkan satu perhubungan,. tapi penuh cabaran.
Kekadang terfikir, tak layak ke aku juga merasakan bahagia.
Seperti Insan-insan yang lain.

Sehingga satu saat merasakan diri adalah insan paling tak ada gunanya.
sekiranya ini yang Allah namakan dugaan,.
Aku redha. Aku Terima.
Aku jua mohon, kembalikan la Ya Allah setiap rasa cinta dan sayang yang ada buat perhubungan ini.
Berikanlah aku ketabahan dalam setiap apa yang terjadi ini, agar dapat aku lalui sebaiknya.
Hanya Rahmat dan kasih sayangMu aku pohon saat dan ketika ini.
Hanya Engkau juga Mengetahui segalanya.



0 comments:

Post a Comment

Recent Comments Widget